Вебінар для слухачів Віртуальної аерокосмічної школи

15 листопада 2018 року о 13.00  відбудеться вебінар для слухачів Віртуальної аерокосмічної школи. Запрошуються педагогічні працівники  загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів, учні 7-10 класів.

 Ваші кроки для участі у вебінарі:

  1. Ознайомтесь з планом та правилами проведення вебінару, що додаються (додатки 1,2).
  2. Зареєструйтесь, заповнивши анкету за посиланням http://goo.gl/forms/uQA4DDCrI7
  3. У вказаний день приєднуйтесь до вебінару о 13.00, натиснувши на адресу вебінару, яку ви отримаєте у листі після реєстрації.

Тривалість вебінару: близько 45 хвилин.

Кількість учасників вебінару не обмежена.

Для участі у вебінарі необхідно мати комп’ютер з якісним інтернетом, колонки (навушники).

Реєстрація: для участі у вебінарі необхідно заповнити онлайн-анкету до
14 листопада 2018 року. Усім зареєстрованим учасникам 15 листопада  буде надіслане гіперпосилання на вікно вебінару.

Директор

КПНЗ «ДОЦНТТ та ІТУМ»                                                     Л.В.Волкова

 

Програма вебінару-15.11.2018

 

1.       

Вступне слово

Лагутіна-Каскіна Ольга Дмитрівна – адміністратор сайту обласної Віртуальної аерокосмічної школи;

2.       

Жінки у космосі

Федоренко Ірина Володимирівна

зав. відділом Національного центру аерокосмічної освіти молоді ім. О.М. Макарова, керівник гуртка  Дніпропетровського обласного центру науково-технічної творчості та інформаційних технологій учнівської молоді

3.       

Прийняття відповідальних рішень

Янченко Валентина Миколаївна – керівник гуртка «Юний психолог» Дніпропетровського обласного центру науково-технічної творчості та інформаційних технологій учнівської молоді

4.       

Організаційні питання

Ричко Неля Іванівна – методист Дніпропетровського обласного центру науково-технічної творчості та інформаційних технологій учнівської молоді

 

ПРАВИЛА УЧАСТІ У ВЕБІНАРІ

Дані правила є загальними для всіх проведених вебінарів і обов’язкові для виконання як учасниками, так і адміністрацією вебінарів. Адміністрація форуму залишає за собою право на зміни правил в односторонньому порядку і без попереднього повідомлення. Незнання Правил не звільняє від відповідальності за їх порушення. Останнє слово в інтерпретації Правил стосовно до конкретного повідомленням залишається за Адміністрацією.

Вебінари проводяться для доброзичливого спілкування, обговорення та взаємодопомоги. Всі учасники обговорення мають рівні права та обов’язки, несуть рівну відповідальність за виконання даних Правил і законодавства. Для здійснення організації вебінарів, адміністрація має право залучати третіх осіб, в т.ч. викладачів ВНЗ, методистів ПНЗ,  яким стають відомі контактні дані учасників вебінару.

Учасникам слід розуміти, що образа учасників і провокації абсолютно неприпустимі. Також слід мати на увазі, що за кожне Ваше повідомлення Ви несете особисту відповідальність.

 

  1. Учасник має право:

1.1. Задавати питання у формі текстових повідомлень у вікні програми, через яку транслюється вебінар, і давати відповіді іншим учасникам

1.2. Завантажувати і використовувати в особистих цілях матеріали, якими супроводжуються виступи викладачів, що беруть участь у вебінарі

1.3. Оскаржити дії адміністрації вебінару, з якими він не згоден, за допомогою особистих повідомлень представникам адміністрації.

  1. Учасник зобов’язаний:

2.1. При реєстрації на вебінар заповнити всі передбачені в анкеті поля достовірними даними. Реєстрації тільки по іменах або абстрактним нікам на вебінари не допускаються. Проявіть повагу до організаторів та інших учасників вебінару. Адміністрація сайту зобов’язується не передавати ці дані третім особам. Виняток з цього правила становлять люди і організації, які виступають в якості доповідачів на вебінарі. Робиться це для того, щоб вони мали можливість поставити запитання учасникам щодо якості свого виступу, провести опитування, поділитися інформацією, якою через тимчасові обмеженя не вдалося донести до учасників.

2.2. Перед тим, як залишати свої текстові повідомлення, переконатися в коректності побудованої фрази. Пам’ятайте, що при такому спілкуванні ніхто не бачить Вас і не чує Ваших інтонацій, тому є ризик бути неправильно зрозумілим.

2.3. Виконувати вимоги адміністрації і модераторів, висловлені в повідомленнях. Якщо Ви не згодні з рішенням адміністрації, Ви можете пізніше його оскаржити.

2.4. Не намагатися використовувати можливість спілкування в ході вебінару для розміщення рекламних повідомлень і просування своїх послуг.

  1. Учаснику забороняється:

3.1. Реєструватися під ніками або надавати неповну інформацію, запитувану під час реєстрації

3.2. Розміщувати повідомлення, що суперечать чинному законодавству.

3.3. Використовувати ненормативну лексику і ображати інших учасників дискусії.

3.4. Писати в загальному чаті з включенням Caps Lock - це виглядає, як крик і дратує оточуючих. Ведучий завжди відповість на кожне питання - просто наберіться терпіння.

3.5. Поширювати свідомо недостовірну інформацію.

3.6. Вести особисту переписку, яка не відповідає темі вебінару.

3.7. Проявляти релігійну, расову, статеву нетерпимість.

3.8. Вступати в публічні сварки в ході вебінару.

3.9. Публікувати одне і те ж або схожі повідомлення в декількох примірниках.

  1. Адміністрація має право і зобов’язана:

4.1. Виносити попередження і обмежувати доступ до вебінару за будь-яке порушення даних правил.

4.2. Стежити за дотриманням даних правил на вебінарі і припиняти їх порушення.

4.3. Пояснити свої дії користувачеві, що не згодні з діями адміністрації, що надіслав письмове заперечення.