Вас вітає дошкільне відділення НВК №13 "ПЕРЛИНКА"

Персональний сайт "Перлинки": "НВК «ЗНЗ – ДНЗ» №13 (дошкільне відділення)"

gerb

Дитинство – це нескінченне пізнання світу
Перлинка промениться, сяє
Серед садочків міста,
І в ньому з року в рік лунає
Щасливий сміх дитинства
zdanie1 zdanie2

В одному із районів міста, на Черемушках, знайшов своє затишне місце серед квітучих дерев дошкільне відділення "Перлинка" навчально-виховного комплексу №13. Вже понад 45 років постійно відчиняє двері "Перлинка" маленьким "чомусикам".

Історія закладу

Наші діти – найдорожчий скарб на світі!
Невгамовні і цікаві.
Білі, чорні і русяві
Вані, Петрики, Маринки –
Люблять всі свою Перлинку.

Дошкільний навчальний заклад заснований в 1965 році ВО "Дніпродзержинською швейною фабрикою" як дошкільний навчальний заклад №64.

1965-1976 перша завідуюча Коваленко Любов Луківна, нагороджена нагрудним знаком "Відмінник народної освіти". Згодом продовжує свою педагогічну діяльність інспектором УОіН.

1976 - 2013 очолювала колектив завідуюча Тютюнник Віра Василівна, майстер-педагог. За роки педагогічної діяльності нагороджена нагрудним знаком "Відмінник народної освіти", "Ветеран праці", має педагогічне звання "вихователь методист". На протязі 37 років мудра, чуйна, працьовита жінка, вимогливий керівник, згуртувала навколо себе весь колектив, небайдужих до своєї справи та вихованні дітей.

В 1996 році установу передано до комунальної власності міста.

В 2003 році затверджено художньо-естетичний напрямок роботи дошкільного навчального закладу.

В 2004 році заклад реорганізовано в дошкільне відділення "Перлинка" навчально-виховного комплексу "Загальноосвітній навчальний заклад-дошкільний навчальний заклад" №13

В дошкільному відділенні функціонує 8 груп в яких виховуються 209 малюків. В закладі під керівництвом заступника директора Булло Лілії Василівни зібрано колектив однодумців.

photo

Педагогічний колектив закладу впроваджує в практику сучасні методи та прийоми виховання, що допомагає зробити цікавим кожне заняття, змістовнішою кожну гру, пізнавальною кожну прогулянку.

В своїй роботі ми керуємося принципом – педагог сам повинен бути творчою людиною для того, щоб навчити творчості дитину, створити творче розвиваюче середовище навколо себе.

Мета закладу: постійно творчий пошук форм і методів виховання і навчання дітей спрямованих на формування самостійної особистості.

Основними принципами дошкільного відділення є:

  • забезпечення наступності між дошкільною та початковою освітою, реалізація нового змісту безперервної наскрізної освіти, задоволення життєво важливих потреб дітей та учнів;
  • розвиток самоактивності дітей та їх творчих художньо-естетичних здібностей в різних видах діяльності;
  • зміцнення фізичного, психічного і емоційно-соціального здоров’я;
  • взаємодія з сім’єю, допомога батькам у виконанні замовлення суспільства на різнобічний розвиток особистості дитини.

Навчально-виховний процес здійснюють:

  • 15 вихователів;
  • практичний психолог;
  • керівник гуртка;
  • 2 музичних керівника;
  • інструктор з фізичної культури.

Освітній рівень педагогів:

  • Вища освіта - 5
  • Не повна вища освіта – 16

Педагогічні звання:

  • "Старший учитель" - 1
  • "Старший вихователь" - 1
  • "Вихователь-методист"- 2

Педагогічний процес в установі націлено на розвиток художніх здібностей дітей в різних видах діяльності, зображувальної, музичної, театралізованої та будується на основі Базового компонента дошкільної освіти та здійснюється за Базовою програмою розвитку дошкільника "Я у Світі", комплексними програмами: "Впевнений старт" та "Українське дошкілля". Педагоги використовують в своїй роботі сучасні варіативні програми та педагогічні технології по всім лініям розвитку. В області художньо -естетичного виховання дітей колектив працює за програмою художньо-естетичного виховання, навчання та розвитку "Кольорові долоньки" (автор І.О.Ликова, К, 2006), впроваджує авторську програму Л.М.Шульги "Розвиток творчих здібностей дітей дошкільного віку на заняттях з малювання".

В дошкільному відділенні використовуються нові технології:

  • здоров’я зберігаючі
  • використання парціальних програм
  • технологія інтеграції (інтегрований метод проведення занять)
  • синтез мистецтв
  • технологія ТРВЗ
  • проектна діяльність
  • нестандартні методи і прийоми образотворчої діяльності
  • впровадження досвіду роботи педагогів-новаторів
  • вивчення і використання досвіду роботи інших дитячих закладів міста

В закладі створені всі умови для того щоб дитина розвивалась, творчо діяла, фантазувала, робила відкриття, мала право вибору.

photo

У процесі занять з образотворчої діяльності і художньої праці діти експериментують з різними матеріалами і техніками, оволодівають сенсорними еталонами, вільно малюють та маніпулюють фарбами, змінюють кольори та набувають первинних навичок пошукової діяльності. Педагоги практикують створення дітьми колективних (пано, колажів, панорам) спільних з педагогами (батьками) робіт. Заняття художньо-естетичного циклу проводяться груповими, під груповими та індивідуальними формами навчання.

В кожній дошкільній групі є навчально-розвиваюче мистецьке середовище, яке забезпечує самовияв дитини в образотворчій та художньо-театралізованій діяльності, як на заняттях так і в повсякденному житті.

photo photo

Педагоги дбають, щоб дітям було цікаво, тому оформляють тематичні виставки до народних свят, заохочують дітей до участі в виготовленні поробок, малюнків. Серце дитини сповнюється почуттям гордості, коли власний твір потрапляє на виставку.

Для організації роботи з обдарованими дітьми в дошкільному відділенні працюють гуртки: з образотворчого мистецтва "Перлинка"; вокальний "Веселі нотки"; театралізованої діяльності "Казочка".

Старші дошкільники добре володіють технологіями кляксографії, мукасольки, паперопластики (оригамі), пластилінограції та бісероплетіння. Продуктивна діяльність дітей має своє цільове призначення – використовується в інтер’єрі дошкільного відділення, як подарунок до свят молодшим дітям, батькам, працівникам закладу, гостям. Відчувається, що спільна робота педагогів та дітей в художньо-естетичній діяльності надала можливість досягти бажаних результатів щодо розвитку творчості малят.

photo photo

Багато уваги в дошкільному відділенні приділяється театралізованій діяльності дітей. Такий вид діяльності зорієнтований на розвиток інноваційної особистості та креативності у дітей. Діти з задоволенням розігрують драматизації, з великим бажанням виконують сольні номери, з задоволенням приймають участь у виготовленні елементів декорацій та костюмів для вистави.

Для цього у закладі створені оптимальні умови: гарно і сучасно обладнаний музичний зал, наявність різноманітного обладнання, чудових декорацій, костюмів, музичного центру.

photo photo

Форми і методи роботи, які використовують музичні керівники передбачають особистісно - зорієнтоване включення дитини в освітньо-виховний процес який спрямований на художньо-естетичний розвиток дитини. Широкі можливості для розвитку дитячої творчості дають гуртки які працюють в установі. Так в гуртку "Веселі нотки" - діти вчаться милуватись музикою та володіти голосом. А в театральному гуртку "Казочка" - навчаються діти бути справжніми артистами.

Відчувається, що спільна робота музичних керівників, вихователів і дітей надала можливість досягти бажаних результатів у вирішенні задач загального музичного розвитку дітей. Вихованці гуртків приймають активну участь у різних заходах міста та НВК.

photo photo

Що може бути важливішим, ніж здоров’я дитини. Педагоги нашого закладу вважають, що фізична культура – не тільки вправи, нормативи, а ще й валеологічні знання: берегти своє здоров’я. Діти з великим бажанням і радістю відвідують спортивну залу. Їх манять заняття з фізкультури чи аєробіки, які перетворились на захоплюючу цікаву гру. Збуджено і весело триває заняття-гра: спітнілі рожеві личка дітей променіють задоволенням.

photo photo

Велику допомогу педагогам в здійсненні особистісно-орієнтованого підходу до дитини надає психологічна служба дошкільного відділення: здійснюється корекційно-відновлювальна робота з дітьми, надаються консультації та рекомендації по створенню атмосфери гуманістичних взаємин між дорослими і дітьми.

photo

Щоранку, зустрічаючись з малюком, психолог усміхається. І діти дарують йому свої яскраві усмішки. Обмін позитивними емоціями, вітання – надійна запорука того, що день буде сонячним навіть тоді, коли небо буде похмуре.

Важливим відрізком роботи дошкільного відділення є педагогічна просвіта батьків яка здійснюється через різноманітні форми роботи це засідання психолого-педагогічного клубу "Наші діти", консультації, ознайомлення з новинками педагогічних та психологічних наук, та новин із життя дітей у ширмах та книжках – інформаціях в групових батьківських вітальнях. Практика проведення "Відчинених дверей" допомагає забезпечити єдині вимоги до дітей. Прикладом цієї форми роботи є "Автопортрет сім’ї" з фотокартками та інформацією про дітей та їх родини.

photo

Вже кілька років існує традиція співпраці дошкільного відділення з іншими навчальними закладами освіти і культури: центром позашкільної роботи та дитячої творчості ім. О.Кошового; дитячою художньою школою ім. В.Першучева; комунальним навчальним закладом культури "Школа мистецтв"; дитячим екологічним центром.

Високий творчий потенціал педагогічного колективу, любов до своєї роботи, згуртованість дають гарні результати. Наші вихованці неодноразово приймали участь в міських дитячих конкурсах та виставках образотворчого та музично-театрального мистецтва, де виборювали почесні місця:

  • 2002р. - гурток «Казочка» - переможці міського фестивалю театрального мистецтва;
  • 2004р. - гурток «Перлинка» - переможці конкурсу дитячого малюнка «Пожежник – найкраща професія» 2012р.)
  • 2005р. - гурток «Казочка» - дипломант І ступеню в номінації «Фольклорні колективи» в конкурсі дитячої художньої творчості
  • 2007р. - гурток «Перлинка» - переможці конкурсу «Моє рідне місто»
  • 2008р. - гурток «Веселі нотки» - дипломанти міського конкурсу «Співанкова райдуга дитинства»
  • 2011р. – дипломанти Всеукраїнського конкурсу «Мій улюблений дитячий садок»
  • 2012 р.- гурток «Перлинка» - переможці конкурсу дитячого малюнка «Пожежник – найкраща професія»
  • 2013 р. – гурток «Перлинка» переможці (І місце) Всеукраїнського конкурсу дитячої творчості читачів журналу «Джміль» у номінації «Образотворчість (пальчиковий живопис)»
  • 2013 – вихованці гуртка «Перлинка» приймали участь в інтернет конкурсі «Казкова фантазія» на порталі «Педпреса» (2013р.)
  • 2013р. – дипломанти інтернет конкурсу «Дитячих майданчиків»
gramota gramota gramota gramota gramota gramota gramota

Режим роботи закладу

  1. Дошкільне відділення працює за п’ятиденним робочим тижнем.
  2. Щоденний графік роботи дошкільного відділення: з 7.00 до 19.00
  3. Щоденний графік роботи груп :
    - групи раннього віку та дошкільна група №8 з 7.00 – 18.30
    - дошкільні групи № 3, 4, 5, 6, 7 з 7.00 – 19.00