Учимося бути батьками

Дата добавления: 2013-12-09
Автор: Воробйова Л. М.

Вплив сім’ї на розвиток дитини неможливо переоцінити. Проте не в усіх батьків вистачає необхідних знань та умінь для забезпечення повноцінного розвитку, виховання та навчання своїх дітей. Педагоги і батьки повинні навчитися діяти спільно, поділяти відповідальність за розвиток дітей. Взаємне спілкування, повага одне до одного створять основу для добрих взаємовідносин та партнерства. Батьки мають стати не лише джерелом інформації, реальної допомоги, а й активними учасниками освітнього процесу, в результаті чого можуть збагатити власний досвід необхідними знаннями та уміннями, отримати задоволення від своїх успіхів та успіхів дітей.

Мета:Формування у батьків культури батьківства, надання батькам інформаційно-консультативної допомоги у розв’язанні проблем під час навчання дітей, формування престижності праці працівників НВК №13, розвиток у батьків активної громадської позиції, створення у закладі Ресурсного центру підтримки батьків.

Шляхи реалізації:

  • моніторинг освітніх потреб сімей;
  • інформування батьків про існуючі ресурси в закладі, районі, місті для розв’язання проблем родинного виховання;
  • створення банку даних про батьків;
  • створення Ресурсного центру підтримки батьків на базі закладу;
  • створення для батьків "Кімнати знань" з бібліотекою
  • залучення до консультацій батьків вузьких спеціалістів (психолог, лікар);
  • забезпечення можливості активного спілкування батьків, педагогів, представників державних і громадських організацій — постійно діючий клуб "Говоримо відверто";
  • акція для батьків "Допоможемо іншим дітям";
  • конференція "Сходинки до батьківської майстерності".

Очікувані результати:

  • зростання культури батьківства в родинах;
  • підвищення престижності та значущості праці працівників закладу;
  • збагачення батьків психолого-педагогічними, медичними знаннями про розвиток дітей;
  • розкриття потенційних можливостей кожного педагога у командній співпраці;
  • формування у батьків активної громадської позиції;
  • дієвість Ресурсного центру підтримки батьків.

Параметри оцінювання компетентності батьків:

  • Активна взаємодія педагогічних працівників та батьків;
  • Небайдужість батьків до проблем комплексу;
  • Активна участь батьків у заходах школи;
  • Достатній рівень знань про особливості розвитку своїх дітей;
  • Активність батьків у спілкуванні з дитиною;
  • Розумне розв’язання "дитячих проблем".